[meteorite-list] PICASSOS meteorite from chergach /MALI

From: habibi abdelaziz <azizhabibi_at_meteoritecentral.com>
Date: Sun, 18 Nov 2007 14:02:07 -0800 (PST)

hello list members,
this is not an AD ,or sales,.
this 285 gr melt breccia, already sold , .
 but it's fantastic meteorite and wonderfull breccia and deserve to be seen,.
HOW THIS CHERGACH FALL IS DIVERSE .
""""""
la diversite de cette chute incroyable boulverse par la beaute de ce morceau de meteorite.qui une merveille breche.picassos a peut etre fait un voyage dans le temps.
mais non c'est l'oeuvre d'allah.""" si je continue j'ecrirais un poeme pour la beaute de cette breche.
so,
enjoy , please go to picassos album.
http://www.flickr.com/photos/azizhabibi/sets/

all the best;